Succesvolle thuiswedstrijd voor jeugd AV Flakkee

• Geschreven door

Zaterdag 3 februari stond de Grevelingen Cross op het Zeeuwse atletiek programma. Het parcours in Bruinisse is aan het water gelegen en altijd erg veelzijdig. Spikes of schoenen met grip wordt aanbevolen. Deze zesde crosswedstrijd van het seizoen werd georganiseerd door AV Flakkee. Er waren veel vrijwilligers van de vereniging in touw om de dag in goede banen te leiden. En met succes; de opkomst was groot en het was een gezellige, sportieve dag.

Van AV Flakkee verschenen 7 pupillen, 5 junioren en 8 volwassenen aan de start. Zij stonden tussen de beste crossrunners van Zeeland! Iedereen liep erg sterk. Bij de jeugd behaalden ook enkele leden van AV Flakkee een podiumplaats. Veerle Boot won de eerste prijs bij de meisjes in haar leeftijdscategorie. Timme Bezuijen en zijn zus Karlijn Bezuijen verdienden allebei een bronzen medaille. Merlijn Witvliet werd winnaar binnen zijn klassement jongens onder de 14 jaar. Overigens ontvingen álle deelnemers een medaille, want als je meedoet aan een cross ben je sowieso een kanjer. Goed gedaan allemaal!

> Fotoalbum Grevelingencross 2024 - jeugd

Op 2 maart 2024 vindt de laatste wedstrijd uit de crosscompetitie van dit seizoen plaats in Westdorpe. De inschrijving voor deze Scheldesportcross sluit op 28 februari om 18.00 uur.